Sunday, January 9, 2011

08-01-11...kami ke bkt jalil..jamboree...vespa bersatu...si dia sgt sukakan vespa...comel katanya...
mmg sesuai pon, si dia yg comel dgn vespa yg sgt comel...
then..terus menuju ke segamat..tapi sebelum tu..kami singgah ke melaka..
si dia sgt seronok..aku senang hati tgk si dia tersenyum tanda bahagia...
senyuman yg sentiasa x pernah lekang dr bibirnya...
bandaraya bersejarah menambahkan satu lagi sejarahnya 
iaitu sejarah aku dgn si dia pernah berada di sana...kenangan yg x mungkin kami lupakan...
kenangan indah ketika bercinta...bergambar di kapal..naek beca keliling bndr melaka...
daki tgge seribu mnuju kota a'famosa...
menuju ke dataran portugis...berposing bersama...sgt indah...


~menitik air matanya di bahuku~
~meresap cintanya di hatiku~

1 comment:

assalamualaikum w.b.t.....
thanks krn sudi singgah ke arms_freelens...
ape yg ade dalam ni adalah apa yg ade dalam hati n benak fikiran aku...so,kalau anda sudi nk tahu ape yg ade dalam hati aku...sudi2 lah mengkaji...ape yg baik tu senyum2 la,kalau yg buruk tu merupakan kekurangan diri aku...