Monday, January 10, 2011

harini ade game futsal...
alhamdulillah performance aku mlm nie agak cemerlang walaopon memboloskan 7..
tapi team kitorang still menang dgn membalas 10 gol...hehe...
susah gak jd keeper...lg2 kalo nk jd mcm khairul fahmi..hehe
blk dr futsal,time otw blk rumah,afiq excident..terbabas kat selekoh..
aku x taw cmner dy blh x perasan selekoh tu...takdir ilahi...
hmm..mggu nie jek dah dua org kwn aku excident..
sabtu aritu zue,jatuh kat selekoh jugak...tapi tu kes kianat..
ade ke patot minyak itam kat ats jln,mmg ade yg wat dajal ar tu!! tggu ar balasan tuhan utk dy lak~!!!
so,aku kene hati2 time corner...aku nk suruh sume kwn2 aku pakai tyr BATTLAX mcm aku..hehe

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum w.b.t.....
thanks krn sudi singgah ke arms_freelens...
ape yg ade dalam ni adalah apa yg ade dalam hati n benak fikiran aku...so,kalau anda sudi nk tahu ape yg ade dalam hati aku...sudi2 lah mengkaji...ape yg baik tu senyum2 la,kalau yg buruk tu merupakan kekurangan diri aku...