Thursday, March 3, 2011

hidup aku sepanjang minggu..

alhamdulillah FINAL EXAM dah berlalu..tggal tggu result n sem 6 pulak menanti..
abes jek exam aku teros gerak blk kampung tercinta sbb bakal abg ipar aku tunang..hehe
cm biase..tukang tangkap gambar jek aku nie...turn aku ta taw la bile ag...
2hari yg bermacam2 kenangan aku n SI DIA...walaupun hnya sekejap,tapi sgt bermakna bg kami...
kami bahagia bersama...

cuti x keje,so aku kene la rajin tolong mak..ape gune jadi anak kalau malas tolong mak kan..hehe
mak aku otw kuar kerete baru...flet mahal J** 63 ...xtahan mak aku nie..jiwe vvip siot..haha
x kesah la mak,janji mak bhagia...xper,lepas mak pencen lg 3thun nt,arm janji tolong sambung bayar
keter mak...mak doakan arm murah rezeki k...

keter kancil turbo mak aku yg berkaler comot tu aku dah kasi smart...hehe...spray sendiri siot...
jgn x percaye,kancil mak aku pakai enjin turbo L200s...haha   jiwe rock beb~ hehe
tp ade 1 bende yg wat aku kureng sedap...smlm mak gtaw,dy nak tukar name keter tu ats name aku,
aku agak kurang selesa sbb mls nt adik beradik aku yg lain pk ape2 ntah...aku x mintak...tp utk xnak
kecikkan aty mak aku...so,aku just anggukkan kepale jek...mak je yg taw ape yg die buat...

skrg aku ade kat bangi...3jam atas hgway mmg dah serasi ngn aku..hehe
esok ade job..amek gamba kat shah alam...hope xde masalah ape2...hope jgk idea mari..
untuk kepuasan costemer aku...pas abes jek teros sepantas kilat gerak blk JB...ahad abg-abg aku
race...so,kwn2 jemput la dtg litar pasir gudang ahad nt...abg aku rider...

so,skrg nga cr idea nk siapkan gambar2 tunang aidil..(abg seha)...
cr mkn bro...nk duit kene la kerje...ok,gud luck utk aku!!

tak sabar nk tggu mggu depan...MISS MY SITI NURHAJAR...

3 comments:

assalamualaikum w.b.t.....
thanks krn sudi singgah ke arms_freelens...
ape yg ade dalam ni adalah apa yg ade dalam hati n benak fikiran aku...so,kalau anda sudi nk tahu ape yg ade dalam hati aku...sudi2 lah mengkaji...ape yg baik tu senyum2 la,kalau yg buruk tu merupakan kekurangan diri aku...