Wednesday, January 26, 2011

dah brape lame aku sakit otak memikirkan masalah yg 
sdg main l=dlm benak kepale otak aku nie...
masalah yg akan mempengaruhi masa depan aku....
tp aku x kesah sbb aku masih ade kwn2 yg sentiasa 
wat aku tenang hadapi semuanya...and yg plg penting 
si dia yg byk bantu aku dr segi moral..aku lebih tabah 
sekarang..aku dah sedia hadapi apa saja kemungkinan..
aku redha..aku pasrah..ni semua ketentuan ilahi..
yg lebih wat aku tenang,arini dpt call dr ibuku tercinta..
dy taw aku ade masalah,naluri seorang ibu..mmg sgt hebat..
terima kasih ibu...arm janji...arm akn bg yg terbaik utk ibu..
yg lepas arm bg segulung diploma...
yg akn dtg arm akn bg segulung ijazah utk mak~
~ya allah...berilah kekuatan untukku~

1 comment:

  1. yg penting u kne kuat..
    ingat Allah..
    ingat mak..
    think positif k..
    i sntiasa ada dgn u..
    yg penting kwn2 sntiasa support u..

    ReplyDelete

assalamualaikum w.b.t.....
thanks krn sudi singgah ke arms_freelens...
ape yg ade dalam ni adalah apa yg ade dalam hati n benak fikiran aku...so,kalau anda sudi nk tahu ape yg ade dalam hati aku...sudi2 lah mengkaji...ape yg baik tu senyum2 la,kalau yg buruk tu merupakan kekurangan diri aku...