Thursday, January 27, 2011

alhamdulillah...selesai satu peringkat kpd masalah aku...
tapi masih belum berada di tahap selesa...
krn aku masih perlu menghadapi dugaan seterusnya...
tp sekurang2nya aku masih mampu tersenyum...
insyaallah..doakan aku selamat...

itu pasal masalah peribadi...
ni pasal masalah lain plak...
hobi aku PHOTOGRAPHY mmg seronok...
tp memerlukan kos yg agak hui hui hui....
kamere aku baru saja bertukar milik...(dah jual dgn hrge rm1300)
aku skrg nga ushar nikon D80 (rm2700)...
aduh,mane nk cr wet nie...hahaha
naseb baek ade wet tabung...blh topap sikit...hik hik
agak kelakar ar proses kire wet tabung...
sayu jek rse...sedih pon ade...hahaha

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum w.b.t.....
thanks krn sudi singgah ke arms_freelens...
ape yg ade dalam ni adalah apa yg ade dalam hati n benak fikiran aku...so,kalau anda sudi nk tahu ape yg ade dalam hati aku...sudi2 lah mengkaji...ape yg baik tu senyum2 la,kalau yg buruk tu merupakan kekurangan diri aku...