Wednesday, January 19, 2011

heliza helmi VS siti nurhajar

~cintahatiku~
aku tgh rehat tibe2 ade smone msj aku..
tnye kat aku ''arm,perasan x muke kak seha same mcm heliza''
mule2 nk tergelak gak..tp sbb da rmai yg ckp gitu..
aku pon teros search pic heliza n compare ngn pic cintahatiku yg senget nie...
ni lah hasilnye...
same @ tidak?? aku still xnk jawab...(^__^)

si senget yg aku cinta..
kamu mmg comel..
itu aku x dpt nak nafikanlah...
tapi same ke ngn heliza...
aduuuu...tolonglah...
secare jujurnye aku mengaku..
SYG,MUKE U MMG ADE IRAS2 HELIZA...SWEET JEK~
part mane yg same? haaa...try tgk ape yg kembang..
sape2 yg persan tu syyyhhhh...diam2 oke...jgn kasi taw kat public...hehe
tapi, for sure...kompom heliza tidak se senget kamu syg~
anyway,sape pon kamu..cmne pon mke kamu...
aku cinta kamu~!!!

3 comments:

  1. Sme larh...
    tang wt mulut n pipi kembong tue...
    n tang mata dye...
    sgt2 comey kak seha...

    ReplyDelete
  2. Miss Princess ....
    kn da pesan sruh syyhhh...hehehe...
    abes ar public suda taw..hahaha...
    ape2 pon..itulah hakikatnye...kih kih kih

    ReplyDelete
  3. xpew larh...
    nk gtwu gark...
    hahaha... (gelak jahat)
    btw, kak seha mang comey cgt2...

    ReplyDelete

assalamualaikum w.b.t.....
thanks krn sudi singgah ke arms_freelens...
ape yg ade dalam ni adalah apa yg ade dalam hati n benak fikiran aku...so,kalau anda sudi nk tahu ape yg ade dalam hati aku...sudi2 lah mengkaji...ape yg baik tu senyum2 la,kalau yg buruk tu merupakan kekurangan diri aku...