Sunday, February 6, 2011

FINAL EXAM...

lg berape hr jek lagi dah start final exam...waa,mcm x caye jek...tp aku sendiri pelik ar ngn diri aku nie.. mcm xde ape2 jek yg bakal berlaku...sbb tu lah aku malas nk gtaw mak aku kalo aku da dekat nk exam...nt die pnye gelabah mngalahkan aku pnye gelabah..so,aku gtaw die btul2 sblom aku masuk dwn pekse...hehehe ok kn?
tp kalo ngn si seha,aku xdpt nk simpan..kompem dy korek dalam2..bukan lah aku nie lupe mak,aku cume xnak mak aku risau jek..korang jgn salah paham lak k...MAK,ARM AKAN BG SEGULUNG IJAZAH SARJANA MUDA SYARIAH DENGAN UNDANG-UNDANG KAT MAK OK...MAK RILEK2 JEK DULU...WAT MASE SEKARANG,MAK TGK DIPLOMA SYARIAH DAN UNDANG-UNDANG ARM TU PUAS2....HEHEHE....errmm...td seha kol,aku kene last warning...start mlm nie,masa aku untuk on9 telah di hadkan kepada tahap plg minimum...aku kene study...hahaha...dy lak yg terlebih risau berbanding aku...si fatah jgn kate lah,dah mcm ilang sabar ngn aku...marah2 aku suruh study,tp aku wat dek jek...thanks fatah...jap ag kite study same2 oke...hehehe

sem nie jadual agak best...eh,mmg best lah...tu pasai aku blh rilek2 jek..haha
cbe korang tgk....

09 feb 2011 ~ undang-undang pentadbiran jenayah syariah
11 feb 2011 ~ al-maqasid al-syar'iyyah
14 feb 2011 ~ istinbat al-ahkam min al-ayat wal al-ahadith
17 feb 2011 ~ undang-undang halal dan fiqh kepenggunaan
21 feb 2011 ~ fiqh al-muamalat
25 feb 2011 ~ undang-undang keluarga

ha,kan best kan jadual exam aku sem nie kn...?hehehe 
so....kite enjooyyyy...kih kih kih kih...
ape2 pon.doakan aku k...sebenarnye aku mmg takot gak ngan final nie...saje wat2 mcm rilek2 sbb aku xnak menggelabah..kalo dah menggelabah..ape pon x boley... so,tenang n cool..insyaallah,doakan aku dpt dekat sem nie...hehehhe
target aku xbyk..tggi sikit dr sem lps pon oke..kalo sem lps 3.41...sem nie dpt 3.42 pon alhamdulillahirabbilalamin....(^__^)

2 comments:

  1. haha!~amboi..
    ingat nak dpatkan dekan terus!~
    nak tinggi ckit jek dri sem lpas..
    adoi..sbar jek la labu..
    pape pon GOOD LUCK CINTAKU!~

    ReplyDelete
  2. gud luck suami ceha!!!
    semoga akan berjaya okey!!!
    belajar rerajin.. dapat banggakan mak n mak mentua~~~~ hahahah...
    semoga berjaya arm.. aku akan sentiasa doakan kejayaan sahabat2 ku.. buat seha... result sem lepas harap x kantoi!!! hahah.. kalo x, nantikan kemunculan pembebel rm2.50.. hehehe..

    ReplyDelete

assalamualaikum w.b.t.....
thanks krn sudi singgah ke arms_freelens...
ape yg ade dalam ni adalah apa yg ade dalam hati n benak fikiran aku...so,kalau anda sudi nk tahu ape yg ade dalam hati aku...sudi2 lah mengkaji...ape yg baik tu senyum2 la,kalau yg buruk tu merupakan kekurangan diri aku...