Saturday, February 5, 2011

~新年快乐~

~HAPPY CHINESE NEW YEAR~

~GONG XI FA CHAI~

cuti raye cina seminggu..mmg sgt seronok..
yg lg seronok sbb aku dpt blk kg jumpe insan tercinta..
mak n cinta hatiku...dorang nie risau sgt ngn mate aku..
aku dah ckp xde ape2 tp xcaye jgk...smpai mak pakse aku g hospital..
dgn rase terpakse n malas aku g jugak hospital kerajaan...
rupe2nye selame nie aku dgr org ckp servis kat hspital krjaan lambat terbukti betul...
mcm2 kaunter kene menghadap n tunggu (4 kaunter)...
huh,sgt mnyusahkan...so,kerajaan kene kaji semula servis2 kpd rakyat...

beberapa hari bersama cintahatiku...moment2 yg sgt indah...
wlopon sekejap,tp bermakna...ssuatu yg akn ingtkan ak padanya~ CJ7...^^,
alhamdulillah,dy menyempurnakan hidup aku..
kehadirannya dlm hdp aku mmbawa kebahagiaan...

tersentap dgn sesuatu yg membuat jiwa aku agak tersiksa...
bkn niat aku nk mencari silap...tp secara tak sengaja...
belajar memaafkan..bljr menerima kesilapan psgn..
lg2 pd perkara yg telah lalu...agak sukar,tp aku cuba..
demi kebahagiaan kami...krn aku sedar,aku juga pernah lakukan kesilapan..
aku juga masih belum cukup sempurna...
skrg,aku rasa apa yg DIA pernah rasai...
betapa peritnya DIA menelan kisah silam aku...

3 comments:

  1. so sorry abt dat syg..
    i xsngaja,.,i ingat dh xde..
    sorry again..^^
    hope xjdi lagi bnd mcm nie dlm hubungan nie..

    ReplyDelete
  2. (^_^) its ok syg...
    i x slh'n u pon...
    kite mnusia biasa..
    xlari dr wat silap...

    ReplyDelete
  3. ampun yup..
    sbb mmg i dh delete sume..
    xpasan pon..sorry again..

    ReplyDelete

assalamualaikum w.b.t.....
thanks krn sudi singgah ke arms_freelens...
ape yg ade dalam ni adalah apa yg ade dalam hati n benak fikiran aku...so,kalau anda sudi nk tahu ape yg ade dalam hati aku...sudi2 lah mengkaji...ape yg baik tu senyum2 la,kalau yg buruk tu merupakan kekurangan diri aku...