Monday, January 31, 2011

akhirnya hajat aku tercapai..

firstly..aku nk ucap syukur kehadrat ilahi krn ape yg aku
impikan selama nie tercapai...sperti yg korang tahu,hobi aku
adlah photography...and sblm nie aku mmpunyai sebijik NIKON D60 
yg mase tu aku beli dgn harge rm1550 (2nd hand sahaja yg mmpu)..
syg sgt aku kan kamere aku tu,and aku bercita2 nak upgrade tapi 
xterpikir langsung aku dpt ape yg aku nak tu dlm mase terdekat nie...
alhamdulillah..28.01.2011 merupakan tarikh yg aku x dpt lupe apbila aku
dgn secara diluar perancangan tlh membeli sebijik NIKON D90 
dgn harge rm2400 (body only,msih blm mmpu nk beli lens yg bharge rm1000)...
insyaallah,cuti semester nie aku nk keje n kumpul wet utk beli lens...
trm kasih kpd eizah shafini krn sudi mminjamkan aku lens 50mm beliau...
antara aksi tawar menawar semasa nak beli...hehehe

 
suke ar tokey nie aku kompom nak beli....aku lak suke campur sedih... 
mane x sedih...rm2.4k beb melayang...

sebelum blk...kasi test dulu...mne taw ade yg kureng...huuuu
part yg nie x tahan...masuk je dlm keter terus tuka lens...
dlm keter jugak aku menggodeh bini baru aku nie...hehehe 

''sape2 yg memerlukan photographer utk apa jua event, 
blh menghubungi aku,harge still blh nego,
jgn segan2 utk bertanya ok''

5 comments:

assalamualaikum w.b.t.....
thanks krn sudi singgah ke arms_freelens...
ape yg ade dalam ni adalah apa yg ade dalam hati n benak fikiran aku...so,kalau anda sudi nk tahu ape yg ade dalam hati aku...sudi2 lah mengkaji...ape yg baik tu senyum2 la,kalau yg buruk tu merupakan kekurangan diri aku...