Monday, January 31, 2011

harap panas hingga ke petang,rupanya hujan x henti-henti....

dah beberape hari nie asik hujan jek...
bukat setakat bangi saje,blh la nak kate seluruh mlaysia dilanda hujan..
bukan hujat biase,tapi hujan yg tanpa henti...
tadi tengok berita kat tv pon,johor,melaka,n9,pahang dah dinaiki air...
ape yg wat aku risau,mak aku ade kat TENANG,SEGAMAT...
kene bertugas kat sane sbb ade pilihanraya (mak aku SPR)...
bapak aku pon ade kat sane jgk...n skrg nie dwg nga duk kwsn yg agak teruk 
dilanda banjir...YA ALLAH,ENGKAU SELAMATKANLAH KEDUA IBU BAPAKU,
DAN JUGA SEMUA MASYARAKAT KHASNYA YG DILANDA BANJIR..
kg tercintaku (sg.sayong,kulai) juga tak terlepas dr terkena banjir...
dgr2,air dah naik n menggelamkan jambatan yg mnghubungkan kg aku dgn pusat bandar...
plan aku nak blk CNY nie...tp terpaksa dibatalkan atas sbb keselamatan...
miss my siti nurhajar~



No comments:

Post a Comment

assalamualaikum w.b.t.....
thanks krn sudi singgah ke arms_freelens...
ape yg ade dalam ni adalah apa yg ade dalam hati n benak fikiran aku...so,kalau anda sudi nk tahu ape yg ade dalam hati aku...sudi2 lah mengkaji...ape yg baik tu senyum2 la,kalau yg buruk tu merupakan kekurangan diri aku...